sunnuntai 3. heinäkuuta 2011

Voi,voi ja ai, ai...+mökkeilyä

Myrskystä kuvaa
Eilen en pystynyt kirjottmaann kun en ollut koneella(tai en päässyt koneelle).Eilen siis liikutin Lassin kentällä, ja se oli musta tosi kivan tuntunen..sain ihan kivan askeleenpidennyksen/keskiravinki siit ulos.Ja kerranki sain siihen omasta mielestäni edes jtn liikettä:)Laitoin kuvan myös sateesta kun sillon kun menin Karon kanssa
tallille niin ehdittiin hakkee lassi just talliin ni alko myrskytä ja
ukkostaa ihan kunnolla, ja tunti me odotettiin ennen ku päästiiin ratsastamaan..

kerranki nosti jalkojaan.

askeleenpidennystä..
Sitten kun olttin tallilta valmiit niin pakattiin ja lähettiin rantaan ja rannasta veneella mun vanhempien kaa meijän mökille saareen:) Oli itseasiassa aika hauskaa ku uitiin ja kalastettiin TOSI paljon vaikka kunnon saaliita ei paljoa tullutkaa ja vesi oli 22astetta lämmintä:))
Yöllä me herkuteltiin ja puhuttiin kaikkee p*skaa (en rupee selostaa), pääasiassa mun yhest toisesta kaverista ja mun poikaystävästä..Mentiin nukkuu joskus 2aikaan.

Tänään aamulla olin siis vielä mökillä ja taas kalastettiin ja saatiin taas kerran se ukkonenkin kokea:)ja katkennut siima yms mukavaa :D Joskus 5aikaa lähettiin sitten kotiin päin.
Tallille lähdin kuumuuden vuoksi kuitenkin vasta 8aikaan ja äiti oli mennyt noin tuntia aikasemmin ku se halus liikuttaa tnää leimun.Mutta ku mä pääsen tallille ni se tulee valittaen vastaan ku oli lentäny alas leimun selästä kun Leimu oli säikähtäny muka ihmistä(se ei säiky yleensä maastossa mitään) ja kaiken huipuksi se oli karannut viljapellolle syömään..n10asti olin tallilla mutta ei sillä toivottavsti ähkyy ollu..ku oli syöny puolkypsää ohraa vaikka kuinka paljon mut ihan normaalilta se vaikutti..Lassin vaan harjasin ja juoksutin liinassa tnää jotta oli melkeen lepopäivä muttei kuitenkaan kokonaan ettei se rupee kerää virtaa:)

Ja nyt oon taas ylittäny itteni ja ilmottautunu Lassin kanssa kisoihin 10.7. 90cm luokkaan..valkku menee 110cm luokan:)
Lassin kanssa loppuraveja eilen:)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti