perjantai 1. heinäkuuta 2011

Mietityttää ja Mieltä painaa,surettaakin vähän..

Oikeesti rupesin taas miettii et miks kaikki dissaa mua?  Ok, tiiän ettei kaikki tykkää kaikista, mutta kun suuri osa mu dissaajista ja niiden syistä haukkuu on turhii,jopa keksittyjä.
Esimerkiksi että en osaa ratsastaa yhtään..en osaa ratsastaa hyvin,tiedän sen ja kehityn kokoajan, jos on pakko siit dissata ni dissatkaa kaikkii muitaki jotka ei osaa ratsastaa hyvin.Sitten tätä esim.et väitetään et mun valkku ei ota mua ees todesta vaan auttaa mua vaan et saa kisata lassilla ja saa rahaa..Toi juttu ei ainakaan oo totta ja se kävi tänään ilmi.Jos se ei ottais mua todest ja haluis vaa ridaa lassilla yms ni miks se sanos et ennen ku saadaan lassin käytöskuntoon ni se ei haluu lassille mitää teräskuntoo koska sit se saattais olla liiann kuuma mulle? selvästi välittää myös mun kehittymisestä.

Ja sitten lihaksista..lassi oli viime kesänä todella lihakseton ja sittemmin saanu huomattavasti lihasta,mutta kappas kun lihas alkoi näkyä niin tuli mulle muutamakin ihminen sanomaan että lassilta on lähtenyt kaikki lihakset tai jopa että niissä kohissa missä on lihasta onn kuulemma läskiä.Ja kun hieroja minulle sanoi että lassi on hyvässä lihaskunnossa ja oikein ratsastettu niin tultiin siihenkin sanomaan että se vaan sanos niin ettei mul tuu paha mieli..
Luule et osa ainaki ymmärtää mun tilanteen.Sit teen mä mitä tahansa ni haukutaa..mm.käskettiin hankkii kokeneempi ratsastaa lassia ja nyt ihmetellään miks en ite kisaa ja ratsasta?Leimusta sitten taas haukutaan kuinka pilaan sen..jos mul ois videoo siitä ku se tuli mul ni näkisitte sekä rátsastuksessa,käytöksessä että luottamuksessa suuren eron:)..

Ja haukutaan myös mun hoitamista..TE JOTKA LUULETTE ETTEN VÄLITÄ HEVOSISTANI voisitte keskustella ystävieni,vanhempieni,valmentajieni ynnä muiden kanssa, sillä mä todella välitän hevosistani ja ne ei TODELLAKAAN oo mulle pelkkii kisavälineitä vaan ystäviä..ja mulle on tultu jopa valittaa siit et vietän aikaa 12v tyttöjen kaa,,kerronpa senkin ..bestikseni esim käy lukiota ja sillä ei oo aikaa käydä tallilla usein eikä se muutenkaa oo mikää hevoshullu,yksi toinen kaverini taas asuu saaressa eikä pääse usein tallille vaikka haluaisikin..Ja hei mitä välii vaikka mun kaveri ja hevosenhoitaja on 12v..? ikä on vaan numeroita..     Oheisessa videossa näkyy kuinka lassi on mulle pelkkä kisaväline..

Onneksi mulla on ystävät ja perhe jotka tukee mua ja myös netissä löytyy onneksi myös niitä järkeviä jotka jaksaa kannustaa jatkamaan ja olemaan välittämättä haukkumisesta.Sillä haukkujat ovat suurinosa kateellisia tai eivät tiedä kaikkea.Kuvista ei näe koko totuutta.
Ja moni väittää että olen itserakas ja itsevarma..jos tuntisitte mut ni tietäisitte etten oo kumpaakaan.Saatan vaikuttaa itserakkaalta kun PUOLUSTAN itseäni kun joka tulee haukkumaan ja saatan vaikuttaa itsevarmalta mutta oikeastaan voisi sanoa että olen pieni pelokas tyttö joka koittaa kätkeytyä kovan kuoren sisään..


SORI MUTTA OLI PAKKO PURKAUTUU..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti