lauantai 28. tammikuuta 2012

Varustepostaus(mitä haluaisin ostaa)

Eli tässä kun selailin hööksin kuvastoa niin siinähän oli vaikka mitä mitä haluaisin(mutten kyllä tarvitse).
Mutta laitan tähän nyt kuvia niistä varusteista.
Ehdottomasti haluaisin Lassille tollaset pintelit joko keltaset tai oranssit.
Hinta: 18e


Ja sitten juurikin pinteleiden väristä riippuen joko keltaisen tai oranssin huovan..Sävy sävyyn tietty:) Keltanen miellyttää silmää ehkä enemmän.

Hinta: Nyt vain 6,60e

Sitten joko vihree tai tollanen vaaleenpuna kirjava riimu..en osaa päättää kumman haluisin enemmän..Ja kumpiki väri sopis Lassille..
Hinta: 5,90

Kuvaston mukaan näitä olis full kokosena ni sitten haluisin Lassille ihan ehdottomasti tällasen!
Oon ihan rakastunu poniriimuihin ja yleensä niit on vaan pony ja cob koossa.
Hinta: 11,50e


Näitä oon myös Lassille katsonut ja näitä ehkä jopa tarvitsisin..Saa nähä jos vaikka ostaisin nämä.
Hinta: 20,50e

Näitä oon katellu Lassille jo kauan ja nyt mietinnässä onkin että nämä vaiko toi köysiriimu ohjilla.Rahallisesti toi riimujuttu olis mulle parempi mutta en vielä tiedä.täytyy nyt katsoa.
Hinta: 49e

Tässä myös yks tuote jota oon Lassille kuolannut jo kauan..Punainen kun pukee sitä niin hyvin.
Ja no..okei loimille ei kyllä oo tarvetta mutta tääkin on tällanen et pitää miettiä vielä.
Hinta: 57e

Tätä oon todella pitkään kuolannu ja tän melkeen varmasti ostankin..Tulee myös tarpeeseen ja on mielestäni hyödyllinen.
Hinta: 32e

Huomenna saan ehkä kunno postauksen ihan ratsastuksesta tehtyä.Kun kaveri tulee mahdollisesti tallille niin saan ehkäpä kuviakin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti