keskiviikko 24. elokuuta 2011

Vähän infoa taas tallista ja muusta

Maanantai illallahan haimme siis Leimun ajokoulutuksesta takaisin mutta ei se ollut kärryjä hyväksynyt.Sillä on varmaan jotain sattunut nuorena kärryjen kanssa kun siitä ei ravuria tullut ja sillä on takajalassa joku vanha jännevamma.Kaikki oli mennyt hyvin kunnes kärryt oltiin kiinnitetty kokonaan valjaisiin ja pyydetty leimua eteen päin.Kouluttaja Jarin mukaan kun Leimu huomasi että sillä on kärryt perässä se meinasi lähteä täysillä eteenpäin ja hän sai juuri oikealla hetkellä stopattua sen onneksi.Ja pidempiaikaisella siedätyksellä Leimu saattaisi tottua kärryihin mutta äiti tuskin jaksaa yrittää.

Leimu oli niin suloinen kun menin siellä hakemaan sitä tarhasta, se hörisi innokaasti, voi toista ku oli ihmetelly missä  mä oon ollu <3 Se ei siis ikinä hörise muuta kun sillon kun saa heinää tai iltaruuat, tä oli eka kerta ku se hörisi mulle.Lämmitti kyl oikeesti sydäntä niin paljon.

Toisella oli ollu ikävä mua<3
Samassa sitten kun Piikkiössä olin niin kuvailin siellä vuonoja:) Tä talli on siis se missä mä oon aloittaut ratsastuksen, ja ratsastanut 8vuotta.
Otin kuvia myös kimpsukasta, se on nyt jo 26v vuonis ruuna, joka kuulemma päästetään varmaan ens kesänä viimeistää vihreemmille </3Muutama kuva vuonoista tässä.






Vuonislauma riehuu.Poikien laitumelta tää kuva


Ja kimpsukka vanhus 26v <3 Eka heppa jolla oon ratsastanut

Sitten Lassilla en vielkää oo voinu ratsastaa koska sil ei edelleenkää oo sitä yht kenkää joten hän lomailee ja lihoaa..

Leimu on nyt kuunnnellut ratsastaessa ihan superisti, siis oikeesti se ei oo koskaan liikkunu noin hyvin tai ollut ainakaan noin kevyt edestä mitä nytten.Siis se kantaa ittensä..Ehkä me kehdataan täs syksyl mennä koulukisoihin jos sen laukan sais viel vähän (paljon) paremmaks, lyhyemmäks ja pyöreemmäks.Äiti lupas joku päivvä ottaa videoo ku pakko saada videoo nytten siitä.

EDELLEEN niitä toive postauksen aiheita??

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti