lauantai 20. elokuuta 2011

Turha ja Tylsä postaus..

Teen nyt postauksen vaikka ei oikeestaan mitään ihmeempää kirjotettavaa oo, mutta et lukijoil on jotain luettavaa.Todennäköisesti täst tulee siis myös tylsä koska ei oo kirjotukseen liittyvii kuvii mut katotaan jos jotain kuvia laitan:).

Eli ensinnäkin, lisää lukijoita vaan messiin, nyt toimii netti ihan ok vaikka mokkula on edelleen rikki mut uus hommataan nyt sitten mahdollisimman pian. Ja mikä into kaikil on haukkuu kaikkii?
Kuin moni haukkujist tuntee mut?On nähnyt mut livenä tai jutellut mun kanssa PALJON?

Ku niin moni väittää et kohtelen hevosii huonosti yms.Mun mieltä lämmitti tosi paljon ku yks tallin lähellä asuva nainen oli äidille sanonut että se ei oo koko elämänsä aikana nähnyt KETÄÄN mun ikästä joka kävisi tallilla  yhtä usein ja hoitaisi hevoset yhtä hyvin.Samoin kiitän tässä samassa kaikkia jotka mua jaksaa kannustaa.

Olen myös netistä + muista paikoista selvittänyt että näistä haukkumisista voisi tehdä rikosilmoituksen nettikiusaamisesta ja kunnianloukkauksesta.Kaikki haukkukommentit on mulla tallessa koneella.Kun täällä liikkuu jopa niitä jotka kehtaa väittää että ne pilaa mun loppuelämän kertomalla musta kaikkea paskaa kaikille..Se on jo poliisiasia täysin, että saapa nähdä teenkö tässä jossain vaiheessa ilmotuksen poliisille..

Olen myös niin monelle sanonut että jos väittää että hoidan hevoset huonosti niin tulkaa paikanpäälle katsomaan ja toteamaan kuinka huonosti hoidettuja mun hevoset on.

Sitten mun käytökseen tempperamenttiin yms vaikuttaa paljon lapsuuteni joka ei ole ollut helppo, voin kertoa siitä JOTAIN mutta en kaikkea jos joku lukijoista on halukas tietämään.Kaikkea en viitsi paljastaa kun on osa asioista sen verran arkaluontoisia.
Nyt ei tosiaan hevosjuttua hirveeti ole kun Lassilta irtosi eilen kenkä ja kenkääjälle voi soittaa vasta maanantaina..eli vapaata hepolle(jiihaa,ja sit on hullu heppa) koska lassi on ep MELKEIN aina kun kenkä puuttuu..

Sitten laittakaan mulle kommana toivepostauksien aiheita niin saan kirjotettua joskus jotain järkevääkin ja kiinnostavaa..

Lassin lihaskunto tällä hetkellä:)


Laidunriehumista

Leimua ja "hänen" vauva
Ja Leimuhan on tosiaan nyt maanantaihin asti piikkiössä kärrykoulutuksessa.Kattoo jos sil ens viikol pääsis käynnis jo ajelee ;)

6 kommenttia:

  1. Muaki inhottaa ku ht.netis pyörii aina juttui sust. Negatiivisii :( Kummallist ku mun mielest oot iha normaali hevostyttö joka on hyvä hoitaja ja ratsastaja!

    VastaaPoista
  2. Tuntuu et kaikkia haukutaa joka paikas eikä poliisit aina jaksa ees kiinnittää huomioo noihi nettikiusaamisii ku niit on nii paljo :( Et vähä sama ku et vaa välitä ku veisit asian poliiseille, ei noista tarttee välittää, ota sama asenne ku esimerkiks Lauralla (Laep).

    VastaaPoista
  3. Kerro lapsuudestasi meille :)!

    VastaaPoista
  4. Miks toi Leimu on noin laiha? :(

    VastaaPoista
  5. wou mitkä muskelit! :) Hieno!

    VastaaPoista