tiistai 6. maaliskuuta 2012

Kavereista

Nonniin, ensimmäiseksi heti, suuri kiitos niille jotka on kommenttoinu ja etenkin niille jotka kommenttoi siihen että halutaanko postauksia muustakin kuin hevosista.:)

Nyt ihan alkuun kirjoitan kuitenkin ihan pikkuisen hepoistakin, sillä eilen Lassi oli juoksemassa vapaana kentällä.Olen siis nyt päästänyt lassin vaan juoksemaan kentälle noin kerran viikossa ja vain sen verran itse juoksuttanu että se ei seiso jossain nurkassa.Ja eilenkin heti kun vähän maiskutti tai juoksi itse kentällä niin lassi veteli ravii ja laukkaa omaan tahtiin ja pukkejakin tuli:)

Ja tosiaan ajattelin nyt hieman kirjoittaa hyvistä kavereistani/ystävistä.Minullahan on siis 2 hyvää ystävää jotka yhdessä aiemmassa postauksessa on kuvassakin muistaakseni.Karo on siis ollut ystäväni joka 1 luokasta asti ja hän on paras kaverini nyt ja aina.:)Tiedän sen:)Karo on luonteeltaan hieman ujo ja"erillainen"(ei siis huonolla tavalla!), mutta siis melko samanlainen kuin minä.Ystävystyimme ala-asteella koska kummallakaan ei oikein ollut kavereita ja itse olin ylipuhelias ja hän taas oli ujo:Dja nykyään voimme puhua kaikesta ja puhummekin ja ystäviä ollaan oltu jo 12vuotta!:)Hän ei ole hirveän kiinnostunut hevosista mutta on tallilla aina välillä kuvaamassa ja ratsastanutkin on ja ollaan maastoiltukkin yhdessä:) meillä on aina hauskaa yhdessä kun kumpikaan ei ole tosikko:)


Sitten toinen ystävä Mari,hänestä en anteeksi kirjoita hirveesti,koska en halua että hän suuttuu..En ole muutenkaan saanut mainita jos hän jossain kuvissa on ratsastanut ja olen niitä blogiin laittanut..Mutta tosiaan, Marin olen tuntenut "vain" 6vuotta.Ystävystyimme 7luokalla kun olimme samalla luokalla ja kumpikin harrasti hevosia.Mari oli 7luokalla aika samassa tilanteessa kuin mä ja karo 1 luokalla..kukaan ei oikean halunnut/jaksanut olla hänen kaverinsa, joten ystävystyin sitten häneen.Hän ei myöskään ollut sillä tavalla samanlainen kuin Esim Karo koska hän oli kokoikänsä asunut Nauvossa ja vielä Haverön saaressa minne kulki erillinen pikkulautta.Mutta 8-9 aikana hän alkoi olla samaa luokkaa muiden kanssa.Toisisn sanoen osti uusia vaatteita ja innostui meikkaamisesta.
Hän on harrastanut ratsastusta 6vuotta ja aina välillä ridannu mun hevosilla.No hän ei ole periaatteessa ujo mutta hänen kanssaan ollaan useammin riidoissa kun karon kaa koska molemmat ollaan tempperamenttisia ja loukkaannutaan helposti:D

 vasemmalta:mari,minä ja karo.

Mutta on se ihanaa että on 2hyvää ystävää:)
Ootte ihania<3


Onhan sitten vielä kavereita ihan joista nyt mainitsen sen enempiä kertomatta muutaman.Janina ,johon olen tallilta tutustunut ja on mua parivuotta vanhempi.Pia, joka on siis tallinpitäjä ja paljon enemmön kuin tallin pitäjä:)Jenny, tallilta myös tutustunut.Petra ja Pauliina, tallilta.:)Kiitos kaikille ihanille ihmisille kun kestätte mua:)

Ja nyt taas arvoisat lukijat, haluatteko lisää tämäntyyppisia postauksia?
Ja taas sitä KOMMENTTIA SITTEN!:)

3 kommenttia:

  1. oli kiva postaus, lisää! en kyl tiiä aiheesta mut kyl sä keksit... (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos,hyvä et pidit..koitan keksii jonkun tän tyyppisen aiheen täs parin päivän sisällä:)

      Poista
  2. Missäs Nadja huitelee kun ei oo postaillu? (:

    VastaaPoista