sunnuntai 4. maaliskuuta 2012

Ei mitään kerrottavaa

Joo siis pahoittelut postaustauosta taas,mutta ei ole yksinkertaisesti mitään kerrottavaa..
Lassi on "saikulla" koska se ei selkeästi ole kunnossa.Se ei halua liikkua ratsastajan kanssa yhtään...
Olen nyt siis vain muutaman päivän välein päästänyt se kentälle vapaaksi ja juoksuttanut vähän jos Lassi on ollut edes vähän halukas juoksemaan.Muuten se onkin  ollut vain tarhassa ja olen harjaillut sitä:)
Ja nythän Lassilla alkoi pe taas ANTEPS kuuri, ja toivotaan että nyt tehoais....

Mutta nyt kysymys arvoisat lukijat, nyt ainakin niin kauan kun mulla ei oo kerrottavaa lassista niin haluutteko että kirjoitan muusta mitä olen tehnyt? Hevosiin tai ihan kaveri elämään liittyen..?

Ja nyt Kommenttia!:D

2 kommenttia:

  1. Juu kirjoita myös muusta arjestasi ja kuvia myös! :)

    VastaaPoista
  2. No siis mua ainaki kiinnostaa ihan koko sun päivä, mitä oot tehny ja mitä sulle kuuluu? :D

    VastaaPoista