torstai 2. helmikuuta 2012

HT-NETTI

Näin mulle kommattiin youtubessa yhteen videoon joka sitten vertailukohteena linkitettiin ht-nettiin.

No oon seurannu jo pitkän aikaa, kesästä asti, Mutta yrtin sano sen nätimmin eli lopeta tuo sahaus.Et itse ehkä tajua sitä mutta tuo on sahausta. Jos yrität asettaa niin aseta sisä-ohjalla äläkä vemputa sisä-ulko-sisä-ulko jolloin hevonen menee sekaisin eikä se tiedä kumpaan suuntaan sen pitää asettua. Sama juttu lassin videossa vemputat vuoronperin sisä ja ulko-ohjaa eli sahaat. Sahaaminen ja asettaminen on kaksi aivan eri asiaa.

Vertailukohteena oli video missä joko sahattiin tai ratsastajalla oli TODELLA epätasainen käsi kokoajan.
ja siihen kommentti oli : Mä oon kattonu tän varmaan jo semmoset viitisenkymmentä kertaa, enkä vieläkään nää minkäännäköstä sahausta. Isoja pidätteitä kyllä, oonkohan mä sokia?


Yllätyin positiivisestä tästä kommentista: Miks mä en ainakaan nää ekassa videossa sahausta? Epätasaisen käden aina hetkittäin, kyllä. Minulle käy joskus samalla tavalla, etenkin kun menen ilman satulaa.
Ei onneksi ole synti eikä ollut pahaa menoa ollenkaan.

Tokalla videoilla noh.. Käsi oli hyvin epätasainen.

Eli kerrankin joku näki sen mitä teen(siis en tarkoituksella) eikä väittänyt että sahaan.

ja  Siinä se ajatus juuri onkin, ensimmäistä videota haukutaan hirveästi "sahauksen" takia, vaikka kakkosvideo se pitäisi olla se haukuttava...
ja vielä:
kyse ei olekkaan siitä että vittuilakseen tänne jauhetaan paskaa, vaan siitä, että ihmistä joka EI sahaa niin haukutaan sahaamisesta, kun taas toinen henkilö joka.. noh, hänellä on epävakaa käsi omien sanojensa mukaan, saa kaikki kehut siitä kuinka ratsastaa kauniisti :D Asian pointti oli ETTÄ SE ON NAURETTAVAA :D Mutta ihmiset eivät halua että heidän idoliaan haukutaan


ELI KERRANKIN positiivista kommenttia MULLE ht-netissä..yleensä pelkkää paskaa.nyt olen yllättynyt!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti